هانکوک برنده جایزه بهترین طراحی 2021 برای تایرهای SUV/LT شد




لاستیک های هانکوک برنده جایزه بهترین طراحی 2021 شدند.

کمپانی هانکوک اعلام کرد که برنده جایزه بهترین طراحی 2021 شده است، جایی که تایر SUV/LT  Dynapro AT2 Xtreme  و Dynapro XT به عنوان "برنده" شناخته شده اند.

 این دو محصول برای اولین بار در ماه اکتبر گذشته در بازار آمریکای شمالی رونمایی شدند. این تایرها به عنوان اولین محصولاتی از هانکوک هستند که برای حضور در جاده های ناهمواره و آفرود طراحی گردیده اند.

 لاستیک هانکوکDynapro XT  دارای بلوک های چند ضلعی با استحکام بالا و شیارهای زیگ زاگی گسترده است که چسبندگی عالی در خارج از جاده (آفرود) را در شرایط ناهموار برای راننده فراهم می کند. طراحی دیواره جانبی تایر که دندانه دار است در برابر سوراخ شدن بسیار مقاوم است. این طرح گل از لاستیک هانکوک همچنین مجهز به نماد برف و کوه است است که عملکرد عالی را در شرایط برفی شدید ارائه می دهد.  علاوه بر این، الگوی آج بهینه‌شده ی این تایر و لبه های پخ آن با استفاده از فناوری های پیشرفته ارتعاشات و ضربات جاده را جذب می کند و سواری آرام و راحتی را برای رانندگان فراهم می کند.

 Dynapro AT2 Xtreme نیز با طراحی تهاجمی شانه، باعث کاهش صدا می شود. طراحی دیواره جانبی تهاجمی با عمق بالا، چسبندگی خارج از جاده را تقویت کرده و مانع از بریدگی و ساییدگی تایر به جهت حضور در این جاده ها می شود. Dynapro AT2 Xtreme همچنین دارای رتبه 3 Peak Mountain  Snowflake است که با شیارهای چند جهته و همچنین لبه های مستحکم، چسبندگی بیشتری را در شرایط برفی سبک و شدید ایجاد می کند.  هانکوک می‌گوید این لاستیک عملکردی آرام و راحت را در جاده‌ها ارائه می‌دهد.

منبع خبر: www.tirereview.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0